Translate

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Gabrysiu Kocham Cię

Kocham Cię dwa słowa niby łatwo powiedzieć , a kiedy mówisz to szczerze z serca , to wahasz się , boisz , zastanawiasz , bo nigdy nie wiesz do końca , czy to czasem nie za szybko jest , czy jeżeli to powiesz możesz zyskać , albo stracić , hazard nie oznacza tylko jednego , hazard to ryzyko które podejmujesz za każdym razem, kiedy decydujesz się na pewien krok, którego rezultaty nigdy nie są ci znane . Kocham Cię... Wydawało mi się że to puste słowa , że to tylko słowo , a jednak kiedy jej to powiedziałem , zobaczyłem że to jest magiczne , silne , że to znaczy naprawdę kocham. Czas biegnął, a ja tak naprawdę nie wiedziałem czym jest kogoś kochać , myliłem się podejmując się dziwnych rzeczy , twierdząc że to jest ta droga . Stwierdzam że przez całe moje krótkie życie , kłamałem notorycznie , okłamywałem sam siebie , myśląc że to , co mówię było prawdą . Teraz wiem co to jest mieć Anioła stróża , być kochanym , kochać mocno , i być szczęśliwym . Szczęścia wcześniej nie dostrzegałem , nie myślałem , że można być szczęśliwym , kiedy w koło tyle zła , kiedy ludźmi na tym świecie włada , zawiść , chęć osiągnięcia czegoś co ich uszczęśliwi , ale w ten zły sposób , obrażając i osądzając innych ludzi ,którzy uczciwie , i bardzo żetelnie dążą do skromnego, ale sytego bytu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....