Translate

niedziela, 13 września 2015

Wspomnienie dziwnych Doświadczeń

Interesujące... Interesujące jest to, skąd biorą się słowa , te słowa których nie mówię , a kiedy kładę się w moim łóżku,i coś piszę, one same się piszą. Czasami analizuję , dziwne sceny z mojego życia, niektórych nawet się boję , ponieważ mogę je nazwać ,, paranormalne" tylko nie jestem w stanie powiedzieć , co to było, czy to były halucynacje? Na skutek wypicia jednego piwa ? To jest raczej nie możliwe, bo jak można zasnąć , a potem obudzić się w innym miejscu, nie pamiętając, jak się tam dostałem, leżąc na ziemi nieruchomo, bez możliwości podniesienia, bo ręce i nogi nie są już moje... Ja ruszam rękoma, obracam głowę ale ręce leżą dalej nieruchomo , po chwili , uświadamiam sobie, ja nie słyszę oddechu... Czy jest możliwe? Czy tak się czuje człowiek który umiera ? Jego ostatnie decydujące chwile ? Czy może stan śpiączki ? Nie rozumiem, mimo że tak bardzo chcę , chcę wiedzieć czym to było . Usłyszałem szept w Prawym uchu , po Niemiecku ,,willst Du noch leben ? Dann kämpft"( chcesz żyć? To walcz) ale wiele zrobić nie mogłem, prócz krzyku , krzyku w podświadomości, krzyczałem tak mocno, że w pewnym momencie zacząłem słyszeć pisk w uszach, i potworny ból w klatce piersiowej , a potem ktoś obrócił mnie na plecy i bardzo mocno nabrałem powietrza , i poruszyłem się , otworzyłem oczy , rozglądnąłem się, ale nikogo nie było w pobliżu. To było jedno z moich dziwnych doświadczeń , o którym nikt nie wie, a ja codziennie próbuję to zrozumieć....  I zrozumiem , bo kiedy zdobędę taką wiedzę trening nie podważy ,  i będzie mi wszystko wiadome....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....