Translate

piątek, 6 listopada 2015

Dziwne , dziwne masz życie

Czasem myślę że to chore ... Mam wrażenie, że wiem jak jutro spędzę dzień, że wiem co do sekundy, jak ten dzień się potoczy . Codziennie mam napływ informacji, o których nigdy nie słyszałem, a na następny dzień , dzieje się dokładnie tak, jak mi w głowie się uroiło. Czy to ma coś znaczyć ? Czy wyjątkowość jest prawdziwa ? Nie,nie wierzę w to, i nigdy nie uwierzę, nie uwierzę, bo realizm to jednak jest realizm , realistą chcę być , starczy tej krainy snów , marzeń i bajek. W sumie tak dobrze znam siebie, a jednak nie znam siebie, paradoks goni paradoks, z całej siły próbuję poznać moją rolę na świecie, z wielką miłością do ludzi, próbuję im pomóc , nie patrząc na to że ja nie mam co jeść , co pić , zapraszam bezdomnego na obiad, i co z tego mam? Nie obchodzi mnie to ,  ja mam gdzie mieszkać ,  a jego organy porządkowe wygonią spod dachu na przystanku, bo chciał się tylko wyspać w suchym miejscu . Szkoda mi ich , chociaż wielu czeka na to żeby mu dać, bo pracować im się nie opłaca skoro ludzie dadzą... Dziwny jest ten świat , i dziwni są ludzie...
Dziwne też są moje poglądy, dziwny światopogląd, dziwny ja... Dlaczego piszę te głupoty ? Skoro w większości , nie zgadzają się z teoriami filozofii, religii, czy prostych ludzi... Nie wiem,  może dlatego, że chcę zaginać te teorie , nawet jeśli będę zdany na lincz, na falę hejtu. Bo ja z tym się liczę, liczę się ze wszystkimi świństwami na świecie, jakie człowiek człowiekowi może zrobić, ja i tak nie zmienię się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....