Translate

wtorek, 13 maja 2014

Higiena to podstawa - Dziewczyno...



Kiedy ciebie widzę, nie wiem co się dzieje, serce mocniej bije , chyba kocham Cię...
Kiedy jesteś bliżej, zawsze czuję szambo ,czy ty myjesz się?
Kiedy z tobą rozmawiam , czuję żygociny , nie wiem czy to feromony, lecz ja to brzydzę się. Jesteś może śliczna , lecz chyba o się nie dbasz .Niestety nie będziesz Moja, mino tego że mnie chcesz , zapachem odpychasz mnie dziewczyno. Straszne rzeczy się na tym świecie dzieją, człowiek poznaje nowych ludzi , i wyrabia sobie opinię o nich od pierwszego wejrzenia, niby ładnaś , niby mądra, ale no dziewczynie nie przystoi pachnąć spoconym psem. Według mnie to jest tragedia, kiedy dziewczyna nie potrafi dbać o siebie, dlatego nie jestem w stanie z tobą być, bo mi nie wypada powiedzieć tobie ,że powinnaś się umyć . Wybaczysz mi to kiedyś może... Z wielkim smutkiem stwierdzam iż nie będziemy razem, no chyba, że sama dojdziesz do tego wniosku , i zaczniesz o siebie dbać O !
I basta!!! Więcej słów już nie powiem, bo nie umiem ich tak ująć w jedną całość.
Kiedy o Tobie Myślę słowa mieszają mi się wciąż, ale już teraz wiem że to przez zapach twój... Wiem chamski dziś pocisk lecz chodzi tu o to, aby pisać co się myśli , więc piszę oto tę krótką , lawinę myśli aby lepiej dziewczyny dbały na swoją podstawową higienę, bo piling stóp to robię z przyjemnością... Pod warunkiem że nie ma skorupy niczym żółw...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....