Translate

piątek, 28 lutego 2014

Kochanie jeśli to czytasz....

Opowiem ci o bólu mego serca Byla cudna mila troskliwa i nie brzydka To ty dałaś mi wiare W moj piekny swiat Dałaś mi sile Determinacje Odmieniłaś me zycie z koszmaru w raj Moja milość do ciebie Przewyższa sferę życia to wiecej niż księżyc, wenus, czy mars Może czas kiedyś sprawi, że nić miłosna połączy nas, ten właśnie czar zwany miłości świat, do starości, tak razem ze 100 lat... Wiem, nie realne myśli mam, Ale czasem lżej pomarzyć, jak Rozpaczać jaki jest okrutny nasz ten wielki świat... Nie chce mi się walczyć, bo tu rady nie dam sam Dla mnie liczy się, wsiąść na motor, nie licząc czasu, jechać, i sie ze wszystkich śmiesznych sytuacji śmiać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....