Translate

czwartek, 2 stycznia 2014

Wracam do Motocykla

Chcę ja chcę!!! Chcę robić to co robiłem... Coś rozebrać wymienić na lepsze Coś zepsuć i kupić nowe nie chcę alkoholu czy innych dróg które dają" wrażenie szczęścia " ale też to dobry patent dla samobójcy przepraszam wszystkich bo może kogoś zdenerwuję tym co zaraz napiszę nie chciałem z góry;-) ale nie mam skłonności samobójczych jak na razie aczkolwiek kto wie jak długo... Ja chcę robić to co robiłem kiedyś wtedy nie musiałem pić itd... Wystarczyła mi muzyka w tym kojący głosik silnika mojego motoroweru i zabawa w przeróbki silnika i jego osprzętu jedna dała dużą moc druga zepsuła cały efekt wymiana na nowe heh jak fajnie gdy jest się małolatem kiedy to rodzice cię sponsorują... Ale o wiele gorzej jest kiedy człowiek musi sam zarobić na to co zepsuł... No wtedy to dopiero się zaczyna bitwa myśli czy to wszystko ma sens ? I olewasz ten motor sprzedajesz go lub stawiasz do konta niech siedzi i obrasta we rdzę Ja tak wstawiłem w kąt rozebrany biedny zniszczony przez moje okrutne katowanie eh dopiero po latach zrozumiałem że ja nie szanuję nic wszystko psuję dosłownie lecz w tej to właśnie chwili pojąłem że nie mogę ranić tak mojego najwierniejszego przyjaciela postanowiłem sobie że jak zacznę zarabiać to kupię silnik i sam od podstaw go poskładam z najlepszych części jakie tylko zdołam kupić i nie będę dbał o to co do gara włożę mogę mieszkać w największej penerni oby tylko zrobić to jak najlepiej tylko jest jeden problem... Mianowicie trzeba być dorosłym i trzeba mieć pasję aby w życiu nie wpaść w rutynę bo ona prowadzi na złą drogę a przecież nie szukam złej drogi Lecz są ludzie którzy pukają się po głowie kiedy dostaję weny być może Dlatego że mam dużo pomysłów i doszło do tego że już ludzie nie mają do mnie siły Nie moja wina że mam jeszcze mentalności gimnazjalisty ale uważam że każdy ma prawo do dążenia do spełniania swoich marzeń bo życie jest piękne Ale krótko trwa Najbardziej martwią mnie Ludzie którzy na siłę chcą być dorosłymi udają poważnych lecz nie wiedzą po co żyją każdy ma zainteresowania ale większość twierdzi że nie dadzą rady ich realizować bo pieniądze pracy nie ma bla bla bla po co głupoty zamiast działać? No nikt nie ma kasy nawet ja i co z tego zamiast oprócz motocykla mam swoją drugą i trzecią pasję bo kto powiedział że trzeba się ograniczać do jednego hobby prawda ? Skoro można połączyć wszystko razem w kupę to nie ma problemu A ty jeśli to czytasz to się cieszę Weź się za swoje życie bo praca i pieniądze nie dadzą ci szczęścia a wprowadzą w tę rutynę która jest zgubną jw weź się za kontynuację swoich planów po prostu to rób i nie przejmuj się co do tej pory zrobisz nie zginie kasa jest a później jej nie ma rozpływa się na cukierki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....