Translate

sobota, 14 marca 2015

kim ty jesteś....

Chociaż moje serce krwawi, daj mi żyć!! Daj mi przeżyć kolejny spokojny dzień, w zdrowiu, szczęściu i spokojnie, jak dotychczas żyłem... Nie żebym był narcyzem, ale lubię spokojnie żyć, wtedy wszystkie problemy są takie normalne, że aż nie straszne. straszny jest tylko strach , to przez strach staję się coraz bardziej zamknięty w sobie, do tego poziomu, że nie umiem się zachowywać, wydurniając się codziennie, i tak myślę to jest mój problem. Nie umiem być poważnym, choćbym chciał w końcu wydorośleć, czasem racjonalnie myśleć , ale mimo że znam problem, i wiem jak mam to rozwiązać , to jednak ciągle robię to samo . Czasem nie mam siły żeby stać twardo na podłożu, turlając się po ziemi, bo to jest łatwe, nie muszę się przejmować że upadnę, bo jakby co, nic mi się nie stanie. Siedzę sobie tak, i myślę , myślę o tym czego jeszcze nie zrobiłem, a co w pierwszej kolejności zrobić, kim być?
czy być człowiekiem ?
Bycie człowiekiem to bycie mądrym i pomocnym, nawet gdy ta pomoc nie odpowiada nam do końca...
Czy świnią ?
Czyli zadufanym w sobie arogantem, który nie uznaje żadnych zasad człowieczeństwa, jest wredny dla innych, ciągle ubliża osobom które go otaczają , nie dostrzegając problemu z własnym sobą , to właśnie on ma największy problem z życiem. On uważa że jemu należy się wszystko, uporczywie manipulując ludzkimi dobrymi sumieniami. Rozważając tak to, co wyżej napisałem, uważam że jestem w 80% człowiekiem, a w 20% świnią , bo każdy człowiek jest w jakimś procencie świnią , byle żeby przeważało człowieczeństwo, bo świat zejdzie na świnie...
Dlaczego jestem człowiekiem?
Bo zawsze w 80% daję z siebie wszystko , a dlaczegóż świnią?
A no dlatego, że w 10% jestem arogantem, ale takim też trzeba być, aby mieć coś w końcu też dla siebie , inaczej śmierć przyjdzie szybko, i nie zdążymy zrobić tego, co byśmy mogli jeszcze zrobić, czyli nie pomożemy tym którym kochamy , nie zabezpieczymy naszych wnuków przed biedą , a zostawimy im tylko wspomnienia o nas opowiadane przez ich rodziców , bo może nie być im dane nas poznać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....