Translate

sobota, 28 marca 2015

Dziewczyno jak mam wyrazić to....

Co jest grane? Dlaczego kiedy jestem przy Tobie dziewczyno , mogę pracować nawet 24 godziny przez siedem dni, byle żebyś ty była w pobliżu... Ja nie mam pojęcia co teraz będzie, jak ja cię będę spotykał... Tęsknota to na pewno mnie nie minie , więc gdy cię w poniedziałek nie spotkam , to się zabiję. Wiesz? Ja już nie umiem bez ciebie żyć, ostatnie dwa dni, wciąż byłem z Tobą , ty byłaś zła , a ja wraz z Tobą, miałem ochotę nakopać temu co tak kłócił się z tobą , jesteś silna to przyznać muszę szczerze. Mimo że w ideały nie wierzę to ty jednak jesteś, taka silna i uśmiechnięta. Uwielbiam patrzeć kiedy się uśmiechasz, uwielbiam w Tobie wszystko nawet kiedy na mnie krzyczysz , to masz rację . Ja chcę zawsze przy tobie być , w każdej sytuacji cie rozśmieszyć , z każdego twojego sukcesu z tobą się cieszyć,przy każdym problemie drogę dobrą znaleźć, tylko jeszcze nie wiem jak mam przy tobie być żebyś już nigdy stresu , smutku, czy zdenerwowania nie musiała w sobie tłumić żeby to wszystko poszło precz , jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale jedno co wiem , że jak za kilka dni ci o tym nie powiem to całe moje życie znacznie się zmieni , znów zacznę chlać, złe rzeczy robić. I na koniec to dłużej myśląc, analizując, wygląda na to że ja cię kocham, a każdy kolejny dzień bez ciebie, to jak dzień zaginionego W tatrach, tak zimno , człowiek osłabiony, ma nadzieję że pomoc przyjdzie lada chwila , coraz bardziej senność go ogarnia , i powoli zaczyna liczyć się z tym że umiera...
No więc koniec siedzenia, Bóg wie na co czekania , poderwij swe pośladki do pozycji stania , twardo po ziemi stąpania , i przyznaj się w końcu do szczerego kochania. Nie bój się bądź szczery, a nie zepsujesz tego zadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....