Translate

sobota, 11 kwietnia 2015

bycie nerwowym, miłym, pomocnym, to najlepszy sposób na zyskanie szacunku

Z wiekiem, Żyć spokojnie jest coraz trudniej , coraz łatwiej jest mnie zdenerwować, a ja staję się bardzo nadpobudliwy, dlaczego tak się dzieje? A no dlatego, że w końcu zrozumiałem że ktoś mną manipuluje , i po prostu się buntuję . Ale w sumie ktoś ma rację, co to kogo obchodzi jak ci się podoba, z pionkiem godzisz się , albo się buntujesz . Ok, już skończmy temat pionków, jest wiele ludzi którzy myślą, że uda im się nas tak po prostu zniszczyć, lecz tutaj jest ważne poczucie własnej wartości, to ona nas wzmacnia i chroni przed złodziejami energii... Jakimi są ludzie, którzy mają problemy ze sobą, kompleksy, lub inne rzeczy. Ja się trochę zgubiłem, i niestety poddałem się manipulacji i gorszeniu , ale trwało to tylko tydzień , bo teraz pokazałem, przede wszystkim sobie, że potrafię wszystko, i nie muszę słuchać ludzi mówiących że nie radzę sobie, to jest mój pierwszy raz, i w taki sposób bez słów docinania, po cichu , zrobiłem swoją pracę dużo lepiej jak ci ,,mądrzejsi" wystarczy się tylko wyciszyć, odciąć od świata, i skupić uwagę na zadaniu , i wszystko stanie się tak oślepiająco łatwe , jak światła długie w samochodzie, będziesz robić to z zamkniętymi oczami , ale miej zawsze otwarte, trzeba uważać na wszystko, co może wydawać się proste do przejechania, ale lepiej to omijać, bo nigdy nie jesteś do końca pewien, co to jest, chociaż może wydawać się jasne , proste do odgadnięcia , lecz czy zdajesz sobie konsekwencje tego co chcesz zmiażdżyć ? Czy wiesz , co tam tam w środku jest ? A jeśli to jest mina ... Wtedy niczym saper , popełniasz błąd, i game over , tracisz wszystko, i w najpiękniejszym wypadku będziesz mógł zacząć od początku, ale tylko wtedy kiedy zachowasz zimną krew, i cierpliwie będziesz dążyć do celu, jaki się spodziewasz osiągnąć , jaki kiedyś już osiągnąłeś , czasem kiedy coś od nowa zaczniesz, to już wiesz jak to robić , a kiedy będzie już wszystko jasne, staniesz się lepszy , silniejszy, i pewniejszy siebie, co za tym idzie, cenniejszy dla ludzi , a jeśli coś idzie źle, nie wstydź się powiedzieć, że nie wydalasz, traktuj wszystkich przyjacielsko , a zyskasz szacunek. To mówię ja , od pewnego czasu , najbardziej znany i lubiany pracownik w pewnej firmie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....