Translate

sobota, 11 października 2014

urodzinowe gderanie

Dziś są moje urodziny , więc jak to często bywa nie świętuję hucznie, po co tracić kasę i zdrowie skoro to tylko zwykły dzień tyle że jestem troszkę starszy , z okazji urodzin postanowiłem wybrać się w podróż przed siebie i trafiłem do miasta z rynkiem podobnym do Krupówek. Miasto, w którym mieszka kolejna dziewczyna , o pięknej urodzie, i najcudowniejszych piwnych oczach. Długo się wahałem, aby napisać do niej, może i ze strachu... ze strachu że mnie zignoruje , nie odpisze wcale , lub napisze, abym się odczepił... Ale do odważnych świat należy, troszkę złą technikę obrałem, bo gdy nam fajne się gadało już , okazało się że ma chłopaka, a ja po prostu przestałem pisać, a mógłbym mieć przyjaciółkę... Eh czasem w życiu trzeba i takie błędy popełnić aby się nauczyć , że nie wszystko musi opierać się na związkach, bo przyjaciele to są ci ludzie, którzy nie pozwolą być tobie sam , w taki dzień jak dziś , oni po prostu są i cię denerwują abyś ty nie musiał sam na siebie się wkurzać. Więc moja rada, nie szukaj ludzi do związku, ale także przyjaciół, bo wiesz przyjaciele nie pozwolą ci się dołować. Pogderał!? To teraz spać... Miłej soboty życzę !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....