Translate

sobota, 1 marca 2014

Mistrza świat jest skomplikowany temu jestem sobą

Miałem być mistrzem lecz zostałem śmieciem... Miałem miec wszystko lecz nie mam nic... Mialem kochać lecz miłość mi nie dana... Miałem pomagać lecz nie mam już siły ... Jestem tylko: Bez przyszłości Przegranym Samotnym Bezradnymi Dławiącym w sobie złość Zwykłym szarym człowiekiem... Moje ambicje plany i marzenia Gwałtownie się zmieniają a ja płynę na fali... na fali, niczym mały pontonik bez wioseł na środku oceanu, a na nim człowiek ,który ma mieszane uczucia co do życia zdany tylko na siebie i szczęście tylko na to czy akurat ktoś go zauważy , Mi się udało... zostalem zauważony i teraz robię co chcę płynąc na fali holowany przez duży statek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....