Translate

wtorek, 24 grudnia 2013

Moja Teza Na Temat Świąt Bożego Narodzenia

Siedzę i nie używam przecinków czemu ? Ponieważ każdy rozumie co chcę napisać czasu mało a z głowy ucieka co się chce napisać więc śpieszę się i piszę co mi głowę maltretuje... Słyszałem że dziś wigilia zwykły dzień jak dla mnie tylko z tymi kilkoma szczegółami przede mną stoi "choinka" Zwykła młoda jodła ozdobiona światełkami nie wiem czy to normalne czy choroba psychiczna ale nic mnie nie cieszy aż się boję sam siebie... hehe myślę sobie co w tym dniu jest magicznego tyle o tym w telewizji mówią Skoro Tu pogoda nie świąteczna chmury Brudne otuliły niebo co prawda nie leje ale czuję się sennie ni to dzieci biegające po podwórzach cieszące się śniegiem bo go nie ma bez śniegu i mrozu to nie święta Dlatego że pochodzę z gór gdzie w Święta zawsze był śnieg i mróz pasterka w góry późną nocą a inne święta to nie święta a przymus jeśli kogoś uraziłem to wybaczcie ja tylko wyrażam swój światopogląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

nie proszę o nic strasznego, tylko o dojrzałość....